Regulamin Abitare

Regulamin Abitare


Informacje dla klientów:

Zameldowanie: bezpośrednio w obiekcie (odbiór kluczy w domu) – wyjątek: bloki w historycznym centrum miasta Lucca: odbiór kluczy i depozyt w agencji Abitare.

ZAMELDOWANIE: Sobota – od godz.16:00 do 19:00
WYMELDOWANIE: Sobota do godz. 10:00

 

W przypadku opóźnień, proszę powiadomić agencję ABITARE/LUCCA: tel.: +39 0583 418565 (w przypadku kiedy nikt nie będzie osiągalny, proszę o zostawienie wiadomości na automatycznej sekretarce).

Ważne: wiadomości mogą być zostawiane tylko na automatycznej sekretarce agencji ABITARE (tel.. +39 0583 418 565) a nie na automatycznych sekretarkach numerów podanych poniżej, ponieważ nie ma gwarancji, że wtedy zostaną odsłuchane.

W nagłych przypadkach (numery telefonów):

 

  • Monica / Flavia / Gabriella / Glenda

 

+39 335-7567037 / +39 335 264 241 / +39 335-7567040 /+39 335 7567038

Jeśli skontaktujesz się z nami przed godz 19:00, nie ponosimy odpowiedzialności za to, że nie jesteśmy dostępni, nie możemy znaleźć miejsca lub za właściciela który nie będzie czekał po wyznaczonym czasie.

Jak skontaktować się z agencją ABITARE, ul. Catalani 128, 55100 S.Anna-Lucca:

Wyjedź z autostrady na zjazd “LUCCA EST”, jedź prosto, zobaczysz biały znak: “LUCCA” po prawej stronie, przejedź przed “MC DONALD’S” (zobaczysz budynek po prawej stronie).

Pozostań na środkowym pasie drogi i jedź cały czas prosto, dopóki nie zobaczysz świateł ulicznych (500m), po minięciu świateł jedź nadal prosto pozostając na środkowym pasie. Miń most kolejowy; jedź prosto aż do ronda (1 km).

Na rondzie skręć w w prawo na drugi zjazd oznaczony “Viareggio” obok biały znak “S. ANNA”, jedź prosto, po 1,2 km pojawią się kolejne światła uliczne, jedź prosto, zobaczysz kolejne rondo (PIAZZALE ITALIA). Na rondzie PIAZZALE ITALIA (1,3 km ) skręć w drugi zjazd po prawej VIA GEMINIANI jadąc w kierunku“Viareggio”, na skrzyżowaniu (1,5km) skręć w prawo, jesteś już na ulicy “Via Alfredo Catalani”: agencja ABITARE znajduje się po prawej stronie kiedy miniesz skrzyżowanie. Jest tam biała, żelazna brama, wejdź na podwórko, pod numer 128. Możesz także wjechać na teren agencji samochodem.

Godziny otwarcia od poniedziałku do soboty: 9.00-12.30. i 15.00-19.00 p.m. (w okresie zimowym agencja jest zamknięta w soboty).

DODATKOWE KOSZTY:

Ogrzewanie jest płatne właścicielowi (za konsumpcję lub ryczałtowo). Pościel może być wliczona do czynszu lub dodatkowo płatna na miejscu (zobacz listę cen). W drugim przypadku, jeśli goście nie zdecydują się na wypożyczenie, są zobligowani do przyniesienie swojej własnej pościeli.

Jeśli właściciel nie wymaga opłaty za sprzątanie po wymeldowaniu, klienci mają obowiązek pozostawienia czystego mieszkania. W przypadku, kiedy miejsce nie zostanie posprzątane przed wymeldowaniem, osoba wynajmująca ma możliwość, oprócz kosztów sprzątania po lokatorach (w przypadku, gdzie nie jest to wliczone w koszty), żądać dodatkowo od € 30 do € 50 jako dodatek do sprzątania (jeśli nie, właściciel ma prawo zatrzymać część depozytu zabezpieczającego).

Za zwierzęta domowe, tam gdzie są akceptowane, obowiązują opłaty 26,00 Euro za jedno zwierzę przez tydzień, koszty ponosi się na miejscu.

Baseny otwarte są od 6 maja do  23 września 2017. Wyjątki są wspomniane w opisie domów.

Ceny depozytu zabezpieczającego opłacanego na początku wynoszą od Є 200 do Є 500 (zobacz listę cen/potwierdzenie rezerwacji) jest on płacony osobie wynajmującej lub osobie reprezentującej właściciela (w gotówce). Na końcu pobytu, depozyt zostanie zwrócony pod warunkiem, że w oferowanym zakwaterowaniu nie powstały żadne szkody).

Po przybyciu należy okazać dokument (paszport lub prawo jazdy) właścicielowi, umożliwiając mu zawiadomienie odpowiedniego departamentu policji i przygotowania vouchera potwierdzającego wynajem.

Skargi muszą być przedstawione agencji ABITARE przed upływem 48 godzin.

W przypadku, kiedy klient unika zapłacenie części czynszu, ponieważ ostateczna cena (zwiększona przez klienta lub osobę trzecią) nie odzwierciedla rzeczywistych ustaleń ani, Abitare Srl ani właściciel nie weźmie odpowiedzialności za zapłacenie reszty czynszu.

Warunki umowy między klientem i ABITARE S.r.l.:

OPŁATYPodczas rezerwacji wymagamy zapłaty 25% kwoty depozytu. Opłaty za wynajem muszą zostać ustalone 1 miesiąc przed przybycem gości. W innym wypadku, mamy prawo nie udzielić klientowi wstępu na posesję.

ANULACJA:

W przypadku kiedy rezerwacja zostaje anulowana, zwraca się następujący procent kosztu wynajmu mieszkania:

20 % do 61 dni przez startem wynajmu

50 % do 60 – 35 dni przez startem wynajmu

60 % do 34 – 15 dni przez startem wynajmu

75 % do 14 – 2 dni przez startem wynajmu

100 % do to 1 – 0 dni przez startem wynajmu

W przypadku zmiany rezerwacji, naliczona zostanie opłata w wysokości Є 30.

BANK:

Abitare S.r.l. – Banca del Monte di Lucca, Lucca.

SWIFT n. BMLUIT3L100

IBAN n. IT68Y 069 151 3701 00005 0664580

REZERWACJE:

Domy wakacyjne udostępniane są na prośbę. Jeśli twoi klienci zdecydują się na rezerwację posiadłości, należy sprawdzić dostepność z ToJestItalia (dostepnosc@tojestitalia.pl) przed potwierdzeniem rezerwacji.

DATY W SEZONIE 2017

Wysoki sezon AS 01.07 / 26.08

Średni sezon MS 03.06 / 01.07  – 26.08 / 23.09
Niski sezon BS 11.03 / 03.06 – 23.09 / 21.10

Koszty związane z ogrzewaniem, pościelą, klimatyzacją i sprzątaniem przed zdaniem mieszkania itp. muszą zostać pokryte bezpośrednio na miejscu .

To Jest Italia nie jest odpowiedzialny za umowę między klientem i firmą, ani nie może zostać pociągnięty do odpowiedzialności w żaden sposób za jej egzekwowanie.

twoje reklame tutaj twoje reklame tutaj twoje reklame tutaj twoje reklame tutaj twoje reklame tutaj

Privacy Preference Center

Google Analytics

Używamy tego pliku cookie, aby zidentyfikować kraj pochodzenia klienta i śledzić strony odwiedzane na tej stronie.

google.com
_gat,_ga,_gid

Security Wordfence

Używamy tych plików cookie w celu zapewnienia bezpieczeństwa i integralności operacji na stronie

Wordfence
wfvt_, wordfence_verifiedHuman, wfwaf-authcookie-